torsdag den 31. marts 2011

Kom sol kom sommer


Yep, kom sol, kom sommer, kom energi, kom humør!!! Det er sjældent jeg sådan hænger med næbbet over flere dage. Men er sørme godt nok gået lidt i frø her.

Sofaen, det tykke tæppe, tv og egne 4 vægge kalder! Hvad skeeeer?

Men okay, det vender vel snart igen, eftersom jeg normalt ikke hænger sådan i flere dage. Så nu har det været sådan siden mandag... så må det da også snart være slut!

Lige nu mangler jeg bare at der er een, der liiiige vil lave en chokolade milkshake til mig ;)

NÅ! Skal vi lige heppe for at humør, krudt og det hele er tilbage imorgen? :) Ja det tror jeg vi skal !!!! For jeg gider da ikke det her hule-vinterhi-agtige humør.

Jeg var ude og knipse vanddråber idag, så lidt har jeg da lavet ;) (aj jeg har også været i kreativ café) Og hver gang jeg knipser dem, minder det mig om hvor gerne jeg vil have et macro objektiv! Så man rigtigt kan komme suuuuper tæt på. Så idag må i nøjes med det mit kamera formår ;)

God aften til jer derude!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar