torsdag den 6. september 2012

Hot Banana på glas


Så blev det dagen, hvor jeg plukkede alle Hot Banana chilier ind. Jeg ville sylte dem, mens de stadig havde alle farver fra sart grøn, over orange til rød. Jeg tænkte at det ville se godt ud i glassene :)

De er syltet ud fra en helt almindelig simpel sylteopskrift. Jeg skal nok lave et menupunkt med mine opskrifter meget snart :)


Der var 33 store dejligt duftende Hot Banana. De så ikke ud af meget, men det gav alligevel en ret stor skålfuld, da jeg havde snittet dem i skiver :)


Det gav da også 5 sylteglas med flotte skiver :) De to store glas hedder vist ½ liter... de andre er omkring 0,25.

SÅ nu skal de lige trække lidt... og så glæder jeg mig til at smage :) Og ikke mindst til at kunne åbne et glas egne chili, her omkring julen ;) Nice!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar