lørdag den 23. februar 2013

Drivhuuuus


PUHA det var et koldt stykke arbejde idag - at pakke et drivhus ned og læsse det på en trailer, for at fragte det hjem i min have :) Men jeg garanterer, at det nok skal være de frosne fingre værd. Og jeg er super glad for det - TAK til vennerne i det sønderjyske!

Jeg glæder mig afsindigt til at stille det op og begynde at putte en masse planter ind i det. Drivhuset er kun 5 kvm og jeg kunne neeemt have fyldt 3 gange så stort et hus. Men haven har nu altså kun en vis størrelse, så jeg må nøjes ;)


Nu skal jeg jo så godt nok først lige have samlet virvaret af aluminiumsstænger, glas, små splitter og dimsedutter ;) GODT jeg har min søde far til at hjælpe mig... ellers havde jeg nok sat mig ned og groet gråt hår i stedet (Eller bare fået flere af dem).....


For lige nu fylder det ikke ret meget mere, end det du kan se på traileren her. Bortset fra selve ruderne, der ligger i bagagerummet på bilen.

Men okay det er let at gå til nu mht. rengøringen ;)

Så alt jeg kan gøre lige nu er at vente på bedre temperaturer og så ellers forberede mine planter. Og så kan jeg gå og kigge efter småting til drivhuset. Jeg kommer til at mangle noget stof til at afskærme for solen i de hårdeste timer. Og så kommer jeg til at mangle nogen fliser.

Men, kommer tid kommer råd ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar