mandag den 25. marts 2013

Pladsmangel


Puuueha - kender du det der med, at du synes du virkelig har begrænset dig. I hvert fald den dag du sad med frø-skattekisten og valgte frø ud, der skulle sås?

Jeg synes virkelig jeg valgte mange frø fra!! Og alligevel måtte jeg i dag ud og låne mine forældres gamle træbænk, til at stille planter på ;) Der står nu 38 ompottede chili i brune potter - samt 6 små, der venter på ompotning når de er store nok. Der står også 6 slags tomater - plus 2 slags til spiring på radiatoren. Og derudover står der sørme også lige en flok chiliunger, der venter på nye hjem ;)

Der KAN ikke være mere!! Køkkenvinduet er fyldt med de store planter - der kan LIGE stå 6 planter på række. Og det er de eneste to vindueskarme - med sol, jeg har råderum over.

Jeg forsøgte ellers at indtage Nannas vindueskarm i dag - uden det store held ;) Som hun sagde: "MIT værelse er det eneste, der SKAL være fri for nisser og chili!" ... hmm øv, jeg forsøgte da  ;)


2 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt ;-)
    Man kan også sætte det i flere højder i vindueskarmen. Strygebrættet har jeg også set nogle bruge ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg går også og leger med tanken om at lave nogen hylder, jeg kan sætte op i vindueskarmen, så jeg kan dyrke i to etager ;)
      Havebænken hjælper lidt - for den kan jeg skubbe hen hvor den står på foto, om aftenen når solen er væk. Og frem foran terrassedøren om dagen :)

      Slet