tirsdag den 2. april 2013

Forårsrengøring


NØJ hvor det skinner, det lille drivhus :) Jeg har gået rundt med en børste og noget sæbevand idag. Ganske vist gik det langsomt og med mange pauser - nakken driller og skriger på langsommelighed og pauser for hvert andet øjeblik. Så det får den.....

Men jeg nåede da at gøre huset rent idag :) Og man kan virkelig se forskellen fra før (forneden) og nu (foroven).

Og jeg er bare SÅ klar til at putte noget derind ;) Men sneen der ligger tilbage, smelter ikke bare sådan lige. Det ligger som en kappe af hård is. Spaden kan knap stikke i det. (Ikke et ord om spaghettiarme!)

Så det får lov at være. Men jeg er klar - og min nabo kom og gav mig et godt råd. Når jeg nu manglede glas til ca. en side. Hvorfor jeg så ikke bare puttede en trævæg, på væggen til venstre ind mod hækken. For solen ville jo alligevel aldrig komme fra den side. Og det kan der da være noget om!

Så behøver jeg heller ikke skamme mig over grimme regnvandstønder og urtepotte-opbevaring, deromme langs den side. ;)

GODT med små gode råd fra friske øjne :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar