lørdag den 29. marts 2014

Ramsløg og rasende billige potter

image
 
 
Jeg faldt over et godt tilbud idag :) Billige krukker hos Jem og Fix. Stooore krukker i glasfiber til 50 kr. Så jeg købte seks stk til mine krydderurter.
 
Jeg har nemlig besluttet at fjerne to højbede, hvor mit drivhus skal stå. Og så manglede jeg jo et sted at gøre af alle mine mynter især. Så dette bliver den nye måde.
 
Så de kommer til at stå på terrassen og se lækre ud... forhåbentlig ;) For indtil nu er alle mine potter forskellige i form og farve og det får let en lille grund til at virke enormt rodet og kaotisk. Så nu håber jeg på at dette kommer til at syne mindre rodet.
 
image
 
 
Og så kiggede jeg til de ramsløg jeg plantede i min lille "private skov" sidste år. Weeeee de vokser fint!! :) Så dem skal jeg da have sat nogen flere af! For der er jo ikke flere dér, end at jeg nemt kan bruge lynhurtigt.
 
Jeg skal dog også ned i den lokale skov og plukke nogen til at lave ramsløgsalt og urtesmør af :) Og så håber jeg at jeg NÆSTE år, kan hente det jeg skal bruge, på den anden side af hækken i stedet.
 
 


1 kommentar:

  1. Way of life plays a superb role in improving the Ultimate Testo Explosion functioning of hormones. weight problems is a major cause that could lead way to testosterone deficiency. by way of following each day food regimen and everyday exercising, you could surely alleviate the danger of testosterone deficiency and weight problems. For more ==== >>>>>> http://facts4supplements.com/ultimate-testo-explosion/

    SvarSlet